The Bride - Esküvői trendek

The Bride - Esküvői trendek

Díva menyasszonyi sminkje

2015. szeptember 02. - The Bride

 Díva! Mikor belép minden szem rászegeződik! Csillog, tündököl, kápráztat, kicsit és nagyot egyaránt!

 Csillogásához egy fényes alappal járultam hozzá!

 Szemhéját egy MAC /Nylon szemhéjszínnel nagyon finoman, alaposan eldolgozva színeztem, míg Bobbi Brown slate eyeshadow-val formáztam. Sötét szürke (MAC Knight divine) szemhéjporral egy nagyon lágy keretet adtam a szemnek.

 Száját MAC cherry kontúrozóval formáztam és Ruby Woo rúzzsal tettem még egyenletesebbé. Azt szeretem ebben a pirosban, hogy egy matt finisht ad az ajkaknak, ami a csillogó alaphoz, a nagy fülbevalóhoz jó párosítás volt. 

 Mivel a száj is inkább kékes piros, így pirosítónak - az itthon még kevésbé ismert márka - az Illamasqua / Promise krém pirosítóját használtam, de csak lehelet vékonyan!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://thebride.blog.hu/api/trackback/id/tr987741116

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása