The Bride - Esküvői trendek

The Bride - Esküvői trendek

Helló 2016! Jövök!

2016. január 09. - The Bride

 Az ünnepek nyüzsgését magam mögött tudva indultam neki a városnak. Már maga a tudat, hogy péntek van kellően lelkesített.

 Mint minden nő, így én is, ha utamba esik egy dekorkozmetikai üzlet, naná, hogy bemegyek, ahogy tettem ezt ma is. Lelkesedésem az első öt perc után mondhatni tetőfokára hágott. Miután elhagytam az üzletet, az arcomon lévő elégedett mosollyal nyugtáztam, hogy két újabb szerzemény boldog tulajdonosa lettem. 

Az egyik nem egy új termék, már régóta szemezgettem vele, csak valahogy más mindig fontosabb volt és egyébként is megoldottam máshogy. Most viszont hívogatott!

Ez pedig nem más, mint a MAC Strobe kréme. Nagyon szép fényes végeredményt ad, ami egy menyasszony esetében úgy gondolom elhagyhatatlan. Hisz nincs szebb mint egy egészségtől fénylő bőr,még jobban kiemelve annak szépségét.

bb5ee8ff3c53ffd479810ac0379619b9.jpg

strobe_creme.jpgAz igazi izgalmat számomra azonban a folyékony rúzs jelentette. Ugyan volt már a birtokomban egy- kettő (amiket külföldről hoztam), de nem mindegyik színnél tapasztaltam azt, amit szerettem volna, így boldogan vetettem bele magamat a MAC Retro Matte Liquid Lipcolour termékek tesztelgetésébe. 

dc0abe48a35abfad2131a51aa9e34652.jpg

Már az első ecsetvonás meggyőzött arról, hogy ebből is vinnem kell magammal. Fedése elsőre is tökéletes. Az applikátor fejkialakítása egyszerűen zseniális. Jól illeszkedik a szájra, könnyű formálni vele, ami pedig mindent visz: 6-8 órás tartósságot ígér. Itthoni tesztelésem alapján : 3-4 órát egészen biztosan kibír, mellette sok- sok gyermekpuszit (anélkül, hogy nyomot hagyott volna!) és egy ebédet is! Kellhet-e ennél több egy menyasszonynak? 

 Az idei  esküvői smink trendek ugyan nem sok izgalmasat ígértek, de ezzel a két termékkel most már nagyon boldogan állok a szezon elébe! ;-D

 

A bejegyzés trackback címe:

https://thebride.blog.hu/api/trackback/id/tr168252124

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása