The Bride - Esküvői trendek

The Bride - Esküvői trendek

Romantikus menyasszonyi smink

2015. augusztus 17. - The Bride

  Egy ilyen finom, aprólékosan összeállított romantikus menyasszonyi szetthez, egy ilyen különleges fejdíszhez egy teljesen natúr sminket képzeltem el. 

  A modell arcára egy fényes alapot készítettem, hogy egy ici- pici csillogást vigyek bele ebbe az ünnepi alkalomba. Ugyanakkor a szemhéjra egy natúr, matt színt vittem fel, mélyítőbe egy közép barna árnyékolással. Pillatőbe MAC blacktrack gél tusával egy vékony vonalat húztam, hogy a tekintetnek úgymond némi mélységet adjak. A rúzsokat nagyon szeretem keverni, abból mindig nagyon jó, újabb színek kelnek életre. Így tettem most is. Dior angelique beige rúzsát kevertem a Dior addict in sheer dark pink rúzsával.

  A kevert szín úgy érzem magáért beszél. Egy romantikus menyasszonynál tökéletes választásnak éreztem. 

A bejegyzés trackback címe:

https://thebride.blog.hu/api/trackback/id/tr247714068

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása