The Bride - Esküvői trendek

The Bride - Esküvői trendek

Trau Dich - esküvő kiállítás Bécsben! Avagy miért rajonganak a szomszéd arák!

2016. január 24. - The Bride

home_trau-dich_2016_hochzeitsmesse_580x200px_580_200_cut.jpg

 Nagyon nagy várakozással indultam neki a mai útnak. A hazai kiállítást ugyanis már láttuk és nem igazán hozott minket lázba. Jóllehet munkánk során elsősorban a hazai tervezőket részesítjük előnyben, de azért szem előtt tartjuk azt is, hogy néha mutassunk valami újat, valami mást is, mint ami itthon van.

 Bécs pedig igazán nincs messze, így még elérhetőnek is mondható (ez ugyanis a második szempontunk, hogyha nem hazait, akkor olyat, amit nem látatlanban kell rendelni Kínából, Amerikából és még ki tudja honnan / hovatovább utólag mérgelődni, hogy nem jó és ami a legrosszabb, mondjuk úgy, az igazi rémálom: nem is úgy néz ki, mint a hirdetésben/).

 Szóval Bécs, hóesés, jövendőbeli arák és vőlegények tömege (de még nem az a lökdösődős!). Villámgyors ügyintézés minden fronton. Több, mint 250 kiállító. Ehhez képest teljesen baráti ár: 14EUR a 3 napért. Bejáratnál már hatalmas, esküvői papírszatyor, hogy legyen mibe gyűjtögetni. 
 
 Rengeteg csodaszép ruha, még több csodaszép ékszer, különleges torták. Bár olyan nagyon nagy kuriózumnak nem találtam őket, így most inkább arról a két dologról mesélnék, amilyennel én itthon még nem találkoztam (persze ez nem zárja ki, hogy ne létezne) és ott a kiállításon az osztrák nézőközönség körében igen nagy tetszésnek örvendett.  

 Az egyik az Painted Love volt. A márkanév egyedi készítésű cipőket takar, melyeket Alexander Fueher, designer kézzel festi, dekorálja. Elsődlegesen esküvői cipőkre fókuszál, de a repertoárját elnézve akár más alkalmakra is készülnek ilyen lábbelik. Nem mondom volt egy- két modell, ami előtt teljesen értetlenül álltam (pl. gumikacsás motívumos), azonban találtam szolidabb verziót is ill. feltételezem, hogy a motívum a megrendelő kérésének megfelelően kerül kialakításra, így tehát csak a saját fantáziánkra van bízva, hogy milyen is lesz az elkészült darab.(Nekem elsőre egy rokabillys lány esküvője ugrott be, ahol az ara ilyesmi lábbelit választ magának a Ticci menyasszonyi ruhájához.) 

 A másik, az már kevésbé megjelenéssel kapcsolatos, ám szintén igen nagy tömeget vonzott maga köré. Utánajártam és itthon is van, létezik, bár én még nem hallottam róla, hogy bármilyen esküvőn éltek volna a lehetőséggel és kérték volna. Ez pedig nem más, mint a Fotobox vagy más néven  Photo Booth. És hogy ennek mi a lényege: az esküvő helyszínén egy mini stúdiót alakítanak ki apró kiegészítőkkel, így a vendégek a buli alkalmával bármikor betérhetnek és készíthetnek önmagukról képet, csoportképet ezzel is gazdagítva és személyesebbé téve az ifjú pár és önmaguk esküvői emlékeit. Csak halkan jegyzem meg: én ezt a masinát akár egy lánybúcsún / legénybúcsún is (sőt mi több, bármilyen bulin, kiállításon)  el tudom képzelni, mert az igazán emlékezetes képek így készülnek.

 

  Szép volt, jó volt és ha csak egy valakinek is inspirációt adtunk, akkor már megérte! ;-D

 

A bejegyzés trackback címe:

https://thebride.blog.hu/api/trackback/id/tr598305876

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása